JesseLinden.reismee.nl

Tashkent

Hallo allemaal, As sjalom

hier een bericht uit hartje Oezbekistan, in de regio tashkent. Ik zit hier in een internetshop met enorm trage verbinding. Maar toch nog een gevonden. Telefoon werk niet in dit land. en nog steeds geen tas.

Maar genoeg gezeurd, verder is het hier prachtig. De afgelopen dagen tussen de 25 en 30 graden en heerlijk zonnig. Zonder Russisch is het communiceren met de bevolking erg lastig, maar iedereen is erg vriendelijk en gastvrij. Vanmiddag ben ik een een dorpje in de bergen op de thee met volksdans getrakteerd. Heel leuk. Iedereen rijdt hier in een Daewoo, of als ze niet zoveel geld hebben in een Lada. Maar de mensen zijn hier eigenlijk niet zo heel arm.

Foto;s of een lokatie op de kaart is hier niet mogelijk om toe te voegen, dat zoeken jullie zelf maar op :) Morgenvroeg komen we aan in Samarkant en kan ik weer in een hotelbed slapen en douchen, daar ben ik wel aan toe.

Eten en drinken is goed geregeld en mijn maag houdt het tot nu toe goed. Ook de medereizigers op deze reis zijn prettige mensen, buiten 2 zwitsers allen Duitsers. Dus mijn Duits is ook weer op niveau.

Heel veel groeten, Jesse

Reacties

Reacties

Julia...

Heey Jesse..
Leuk om te horen dat je het goed hebt!! wel jmmr van je tas.. maar ik weet zeker dat datnog goed gaat komen.. ik zal voor je duimen..

Groeten Julia

Vero

Ha Jesse, fijn van je te horen. Heel veel liefs van papa, Rosanne, Ruben, aiden, demi en mama.

janne

hé Schatje
ik ben nu al trots op je ik had me al uit het veld laten slaan door z´n tas waar je alles zo zorgvuldig en goed voorberied voor heb uitgezocht.
Hier ook lekker zonnig
Meneer en je vroutje missen je!

Ton

We hebben vandaag Ruben afgehaald van het vliegveld, en zaten bij mama toen je bericht binnenkwam. Goed om van je te horen. Ik heb op internet nog eens zitten googelen waar je zoal uithangt. Prachtig!!
Fijn om te horen dat het je goed gaat.
Geniet van je reis, je indrukken, je medereizigers en vooral van jezelf.
Je bent nog geen volle week weg en al zoveel meegemaakt. Daar kun je je hele leven van blijven dromen.
Groeten en liefs van pappa.

Mathilde

Hee leuk stukje.
maar als je geen russisch spreekt hoe communiceer je dan?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!