JesseLinden.reismee.nl

Veghel

Zo, weer thuis.

De terugreis duurde erg lang, eerst 12 uur in het vliegtuig van Tokyo naar Munchen en van daaruit naar Schiphol. Al met al bijna 24 uur onderweg geweest van hotel in Tokyo naar huis in Veghel.

Het is ook weer fijn om thuis te zijn, als je zo lang op reis bent merk je ook hoe fijn het eigenlijk thuis is. Tot nu toe, twee dagen weer in Nederland, heb ik nog niet veel gedaan. Familie bezoeken en lekker in bed liggen, dat blijf ik de rest van de week ook nog lekker doen denk ik. Volgende week ga ik wel weer aan de slag. Eerst nog even nagenieten en de foto's uitzoeken, dat zijn er bijna 5000 (!) geworden in totaal. Dus wel wat werk om dat uit te pluizen, maar ook leuk om alle gebeurtenissen van mijn reis nog eens terug te zien en te overdenken. Ik heb zo veel gezien namelijk, zoveel indrukken en mensen ontmoet.

De reis is me al met al dus erg goed bevallen, ik zou het zo nog eens over willen doen. Ook de landen die ik heb aangedaan waren geweldig om eens te bezoeken en ik kan ze zeker aanbevelen als vakantiebestemming. Ook al zou je bij sommige van de landen daar niet direct aan denken zijn ze zeker de moeite waard, ook Turkmenistan, Oezbekistan en Kazachstan waar je misschien niet direct aan zou denken als toeristische bestemming.

Met dit bericht sluit ik ook de berichtgeving af van de reis, Ik hoop dat jullie een beetje met me mee hebben kunnen reizen en van de foto's en verhalen hebben kunnen genieten.

Groeten en liefs Jesse

Reacties

Reacties

Marianne Akkermans

Hoi Jesse
Het was erg fijn om een beetje mee te mogen reizen, bedankt voor alle mooie verhalen en foto's.
Goed na genieten en ook weer van het thuis zijn.
Lieve groetjes Marianne

ray en bechena

Nog een keertje dan, om af te kicken.
Heerlijk om je weer gezond en wel in ons midden te hebben. Fijn om te zien dat je nog zo vol zat van de reis, dat je alleen op de grootste zaken kon reageren. Natuurlijk kunnen we niet wachten op je selecteerde foto's, 5000 lijkt met wel wat veel. We wachten af en laten ons door jou verrassen. Slaap lekker bij!

Joke Elferink

Dag Jesse

wij gaan 5 augustus voor drie weken naar Japan en ik zou graag de naam van het klooster in Takayama weten
zou je mij dat willen mailen c.elferink@home.nl.
Dank je

Groet
Joke Elferink

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!