JesseLinden.reismee.nl

Beijing

hmmmm vogelspin

Reacties

Reacties

Vero

Zeg dat dit een grapje is!
Dit heb je toch niet echt gegeten hoop ik?!

Xx mama

Marianne Akkermans

Wat een foto's zeg erg mooi
De muur is geweldig.
Heb je ook maden en wormen op zijn ook erg lekker, nou ja het smaakt allemaal het zelfde, is alleen het idee.
Want ja wie eet er nu een vogels spin.
Veel reis plezier
Lieve groet Marianne

ray en bechena

Witlof vond ik ooit eens ook smerig en nu ben ik blij dat ik het heb leren waarderen. Zo moet het vast met jouw buitenlandse en nieuwe uitprobeersels gaan. Gisteren waren jeunke en iris hier met hun ouders en hebben ook even van jouw reis meegenoten. Hoe we ook van jouw gebeurtenissen en foto's genieten en proberen in te voelen hoe jouw dagen eruit zien, hoe dankbaar we zijn met de plek waar wij wonen. Ook daar maken we nog dagelijks nieuwe ontdekkingen. Misschien gaan we meikevers roosteren, zijn toch in ruime getalen hier aanwezig. Jesse, ik hoop morgen weer wat van je te zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!