JesseLinden.reismee.nl

Tokyo

Reacties

Reacties

ray en bechena

Tot nu toe was ik positief onder de indruk van je foto's, totdat ik de foto's zag van al die reclame borden, dit ligt natuurlijk niet aan jou. Weet je waar ik stiekem op hoopte!? Die extra vagante kleding/stijlen van de mensen op staraat of zoals jij ze in het park ontmoet hebt. Die kimono's geloof ik wel, maar wat moet ik me bij die princessen end. voorstellen. Komisch ook om binnen enkele snap-shots zulke verschillen (in onze ideeen wereld te zien) flathoge, schreeuwende reclame borden en het rauwe vlees op de stoeprand.
Je hotel ziet er meer dan groot en luxe uit. Is er nog wel de roep om huiswaarts te keren? Wij vinden 12 juni toch nog een end weg. Niet dat wij veel te melden hebben, integendeel! Ray geniet bierdrinkend met je mee, alleen dan stukke goedkoper, dus geniet jij maar dubbelop. Tot gauw. Stiekem ben jij de drijfveer dat ik twee maal per dag de computer open. Voorheen was tweemaal per week mijn streven. Let op streven!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!