JesseLinden.reismee.nl

Kagoshima - Aso - Beppu

Reacties

Reacties

ray, bechena en jolie

Eigenlijk willen we alle drie nog reageren op de voorlaatste fotosessie; dat hebben we hier in Nederland allemaal ook en nog veel en veel meer. Hebben we vandaag weer ontdekt, toen we samen Tentoonstelling van Ans Markus bezocht; nederlands duur! In het centrum geslenterd, gepicknick in het park van Soeterbeek, alweer een ruim uitzicht. En nu bij Jolie thuis aan de koffie en de resterende wijn; ik sluit af want op de tv is nu :Dit was het Nieuws. Vind ik altijd wel grappig. Dadelijk in de auto terug naar huis de dag met Ray doornemen, jouw verhaal en foto,s bekletsen. Morgen weer fit op om jAAAAAAAAA, twee rommelmarkten te bezoeken en vroeg in de middag weer naar school gaan om te werken; ook al is het zondag, anders krijg de week niet rond.

ray, bechena en jolie

Stom, ik lees eigenlijk nooit mijn berichten na. Helaas werk ik nu op het apparaat van Jolie en merk dat er enkele zinnen ergens verdwenen zijn, maar om kort te zijn: genoten van Arnhem en omgeving.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!