JesseLinden.reismee.nl

Baku

Baku, Gelegen aan de kaspische zee. De stad doet heel europees aan, heel veel dure auto's en chiq geklede mensen. Vandaag ben ik hier aan de rand van de stad een berg opgelopen zodat ik een mooi uitzicht op de stad had. Daar in de buurt heb ik ook een begraafplaats bezocht, daar zie je wel nog sporen van de Sovjet unie, zie foto's. Het weer is goed, alleen wel een stuk kouder dan de afgelopen week. Geen 30 graden meer, maar nog maar zo rond de 15. En een hele harde wind. Uit de wind in de zon is het goed te doen. Gisteravond samen met de man van het hotel thee gedronken en wat gegeten. Aardige kerel, hij vond het maar vreemd dat vrouwen blijven werken in nederland als ze kinderen hebben gekregen. Ook dat ik samen met Janne woon en nog niet getrouwd ben, dat kan hier echt niet. Ondanks dat hier ongeveer iedereen moslim is, bijna geen hoofddoekjes. Juist korte rokjes en hoge hakken. morgen heel vroeg op voor mijn vlucht naar moskou. Als het goed is word ik daar eindelijk herenigd met mijn koffer!

Reacties

Reacties

Marianne Akkermans

Leuk weer de verhalen.
Mooi foto's.
Nou zou dan eindelijk de gum weggegooid kunnen worden, ik hoop het voor je.
Op naar Moskou, ga je dan ook met de trein verder, ik zou wel mee willen maar ik volg je op papier.
Geniet ze
Lieve groet marianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!